Starter kit of cartridge voor CBD vape
Nu ik eindelijk wil overstappen van olie naar een vape, probeer ik te begrijpen of het beter is om gelijk een starter kit te nemen of eerst alleen een cartridge. Bij het bekijken van de producten zag ik dat de cartridges meer dan zeventig procent cannabinoïden bevatten en worden gemaakt met natuurlijke live resin extracten. Maar zonder eerdere ervaring weet ik niet goed of je meteen een batterijset moet kiezen of dat het verstandiger is om eerst te kijken hoe zo’n cartridge qua aroma en trekgedrag bevalt. Misschien heeft iemand dat proces al eens doorgemaakt.
8 weergaven

Bij mij werkte het goed om eerst rustig te kijken wat ik prettig vond. Op https://rawhemp.eu/nl/categorie/cbd-vape/ staat dat je een starter kit kunt gebruiken wanneer je meteen een complete set wilt, maar dat de cartridges afzonderlijk ook prima zijn als je al een batterij hebt of het nog wilt uitproberen. De informatie over natuurlijke extracten en het hoge cannabinoïdengehalte hielp mij om in te schatten hoe zuiver het product is. Daardoor voelde het minder lastig om te kiezen welk formaat het beste bij mijn gebruik paste.