top of page

Jolien Lammens agent Group

Openbaar·67 leden

Katarina Tompson
Katarina Tompson

Praktische buskeuze voor route met meerdere stops

Laatst kreeg ik de vraag om vervoer te regelen voor een groep die vanuit verschillende plaatsen rondom Utrecht moest worden opgehaald. Meestal lukt dat met kleinere voertuigen maar deze keer twijfelde ik omdat sommige mensen juist grote koffers meenamen terwijl anderen bijna geen bagage hadden. Ook moesten we onderweg meerdere stops maken waardoor ik bang was dat de ruimte ongelukkig verdeeld zou worden. Daardoor wist ik niet goed welk busformaat het best past bij zo’n binnenlandse route. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat hielp jullie het meest bij de keuze

8 weergaven
Sia Enko
Sia Enko
14 uur geleden

Hoi, dat klinkt bekend want ik moest vorig jaar een bijna identieke route plannen waarbij de groep ook uit verschillende richtingen kwam. Toen hielp het mij om een dienst te gebruiken waar je per busformaat duidelijk ziet hoeveel zitplaatsen en koffers erin passen zodat je vooraf weet wat werkt. Misschien is bcs-bus.nl handig om te bekijken omdat ze daar de capaciteit van elk voertuig overzichtelijk tonen wat echt helpt bij routes met meerdere stops binnen Nederland

leden

• Timothy Benson
    Timothy Benson
  • Geneva Mae
    Geneva Mae
  • asad rehman
    asad rehman
  • lila summer
    lila summer
  • Katarina Tompson
    Katarina Tompson
  • Instagram